NIE DZIAŁA INTERNET LUB TELEWIZJA

Wszelkie zgłoszenia w przypadku niepoprawnego działania naszych usług prosimy zgłaszać za pomocą SMS-a wysłanego pod numer 509 242 509 o treści „awaria + adres instalacji np. Awaria, Kurowice, ul. Rokicińska 34„.

Zgłoszenia telefoniczne nie będą przyjmowane!

Jeśli do nas zadzwonisz my nie zawsze możemy odebrać Twój telefon ponieważ np. rozmawiamy z innym Klientem, wykonujemy właśnie prace na wysokości, kierujemy autem. Jeśli wyślesz do nas SMS-a to i Ty i my mamy potwierdzenie zgłoszenia Twojego problemu.

Wysłanie SMS-a pod numer 509 242 509 powoduje przekazanie wiadomości do wszystkich pracowników firmy. Odpowiednia osoba oddzwoni do Ciebie i udzieli pomocy.

Powiadomienie o awarii SMS-a daje gwarancję szybkiego rozwiązania problemu.

Ponadto w zakładce DOKUMENTY przedstawiona jest instrukcja postępowania w przypadku braku dostępu do internetu.

!! Prosimy o zapoznanie się z nią !!

———————————————————————————————————————————–

NIE OTRZYMAŁEM FAKTURY

Wszelkie faktury z tytułu świadczonych usług pobiera się z panelu klienta, pod adresem https://panel.matrixinternet.pl/.

———————————————————————————————————————————-

PROGRAMOWANIE ROUTERÓW

Informujemy, że programowanie routerów w biurze odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16 oraz w piatek w godzinach 8-14. Routery przyniesione do biura po wyznaczonych godzinach będą do odbioru w następnym dniu roboczym.